Återbetalningspolicy

REPLIKER 

Gratis pDen ursprungliga rätten är 30 dagar.

Återbetalningen gäller endast för hela det köpta festpaketet. Enskilda artiklar från festboxen kan inte returneras.

Returrätten gäller endast oanvända och säljbara produkter i originalförpackning. I annat fall accepterar vi inte returer.

Observera också att ångerrätten inte gäller:

  • Enskilda produkter från Juhlaboks
  • Produkter som tillverkas eller beställs enligt köparens önskemål
  • Återlämningsrätten gäller inte för företag.

Bearbetning:
Det tar cirka två veckor att behandla returer. Återbetalningen kommer att krediteras samma betalningsmetod som användes för att betala för beställningen i onlinebutiken. 

Du kommer att få ett e-postmeddelande om att din återbetalning har behandlats.

Metoder för återlämnande:

Packa försiktigt oöppnade produkter i lådan på Party Box. Kom ihåg att täcka över originalfraktsedlarna.

Du kan välja mellan följande sätt att returnera dina produkter:

1. PostNordin 

Använd det returadresskort som medföljer din beställning och som du kan fästa på paketet. Ta med paketet till ett PostNord-utlämningsställe och ange att det är en kundretur

2. Post

Använd returkoden 684513 på postkontoret.

Returnera paketet via ett Post Office-serviceställe med Kontraktsnummer 684513Du behöver inte ange returadressen på paketet, Posti tar hand om returen till Juhlaboks lager. 

3. Reseservice

Med returkoden 9563215 till Matkahuoltos serviceställe.

Returnera paketet via Matkahuoltos serviceställe med returkoden 9563215. Du behöver inte anteckna returadressen på paketet, Matkahuolto sköter om returneringen till Juhlaboks lager.

4. I vårt lager i Uleåborg:

  • Returnera produkter på vardagar under våra öppettider.

Kostnader för återbetalning:

  • Återbetalningar är kostnadsfria
  • En återbetalning kommer att krediteras enligt den betalningsmetod som användes för beställningen så snart återbetalningen har behandlats.

Poäng att notera:

  • Ett outhämtat paket är inte samma sak som en kundåterbetalning. För outhämtade paket tar vi ut en leverans- och returavgift på 10 euro.
  • Om produkter returneras till oss på grund av felaktig adress eller kontaktuppgifter återbetalar vi inte leveranskostnaderna utan fakturerar dem i enlighet med transportörens aktuella prislista. Det är kundens ansvar att se till att all information på kassasidan är korrekt ifylld innan beställningen accepteras, inklusive men inte begränsat till adress, kontaktuppgifter för transportörsmeddelanden (telefonnummer och e-postadress), leveransmetod och upphämtningsplats.